Vrácení zboží a reklamace
Nesedla mi velikost, ale o zboží mám stále zájem, co mám dělat?
Kontaktuj nás co nejdříve na e-mailu reklamace@mykicks.cz a společně se domluvíme na dalším postupu.
Jak postupovat při vrácení zboží?
Zpětné vrácení zboží není nijak komplikované, ať už z s ním z jakéhokoliv důvodu nejste spokojeni. Pokud je zboží nepoužité a v původním stavu, lze ho snadno do 14 dnů odeslat zpět. Po přijetí zásilky a následné kontrole Vám do 10 pracovních dnů vrátíme peníze.
1. Vytiskni a vyplň formulář pro odstoupení od smlouvy.
2. Vyplněný formulář vlož se zbožím do originální původní krabice a do kartonové krabice. Pokud ji už nemáš, najdi jinou kartonovou krabici, aby nedošlo během přepravy k poškození. Zboží musí být VŽDY zabaleno do kartonové krabice. NIC nelep přímo na krabici tenisek či obal zboží. Pamatuj, že zboží musí být nenošené a způsobilé dalšího prodeje.
3. Pečlivě zabalený balíček odnes na jakoukoliv pobočku zásilkovny a nadiktuj kód pro vrácení: 93948937. NEZAPOMEŇ si vzít potvrzení o odeslání v případě, že by se zásilka ztratila.
Upozorňujeme Vás, že při odstoupení od smlouvy s požadavkem na vrácení peněz, bude vrácena pouze částka za zakoupené zboží.
Náklady na dopravu nebudou refundovány, jsou totiž službou třetí strany, která byla již poskytnuta a uhrazena.
Pokud máš nějaké dotazy nebo připomínky k vrácení zboží, neváhej nás kontaktovat na emailu: reklamace@mykicks.cz